Monday, March 28, 2011

Happy Day

I pass my add maths,
I am so happy,
My sister said if i pass my add maths they will give me a present..
and i already know the presents...
wakakakka....

when i was holding my exam paper,
i felt scared
i scared i fail it..
But, god bless me,
I PASS MY ADD MATHS,
For someone, maybe they will think i already sot,
but NEED I PASS MY ADD MATHS IS IMPOSSIBLE,
NOW, I DONE IT...
SO HAPPY.


I was ate My durian just now..
Nice, yummy, 一级棒

怕你们看不见,还放大给你们看~
我太享受了~
真的太好吃了~
吃了要喝多点水,
要不然,喉咙痛那些病状就说来到我的身上。。:)

今天我妈妈做了蛋塔!
它一出炉,我就拿了一块吃~
太好吃了~
很棒噢,
今天我超有口福的,
好看噢,
看卖相就知道好吃,
XD

等下去福满楼吃,
因为我说我想吃那边的Asam鱼,
哇咔咔卡~
(不肥都假)


明天还要考试,
真的有点讨厌,
明天考科学和经济,
walao,要了我的老命咯~
Wish Me good Luck...

老姐,记得带我礼物回家噢~
期待了很久~
颈长到可以上天空採星星了~
XD

No comments:

Post a Comment