Saturday, June 11, 2011

Great Day- Funny With Babies...

这一天终于到来了,
我期待已久的一天,
星期四那天已经实现了,
我们玩的很开心,
哈啊哈哈~
先介绍下人

我,带着阿豪的Hak Qiu

KaKa & Me

Chian & me

Weiyee & Me

Sk, Fung, Kah Jun, Wei Hao and weihao's cousin brother...

我去Kl By bus at 9.30am..
到那边都11点了,
然后就塔这个,塔那个去Time Square.
First, went to ate Brunch,
Gas Oline♥

After that Go Gai gai awhile then went to Chang K.
No.60 is our room number and Yi's is No37.
hahaha~ We were went to yi there disturb and took photo..
I and Kaka were sing with them also..

4 of us..
KaKa, Chai Ying, Yi and Me..
And The weiyee was the camera girl. XD

We are different school, but i know she is a friendly girl and pretty girl. ♥

this sorpo is my best friend and cousin...
She is gila person( same with me) ♥

4 of us..
I look so fatty la,
but i love this pic so much... ♥

Then i back to my K room to sing...
We sang a lot of song, Enjoy it♥
 我们疯狂了,玩到傻了~
唱歌唱到我现在喉咙不舒服,但是一切都值得~♥


跟倩拍的照片,
大爱~♥
38二人组~



我的饮料~
好喝,♥
由于一些问题,我不可以把照片放上去Facebook,
这里我只是随便的选几张~

唱完歌后,
我和KaKa跑去Yi's room 8
see, they so 激动~

Then I and kaka went to shopping awhile,
we bought a couple shirt.
Then went to Kindori found Meichian,
然后陪志祥去BAR.B.Q PlAZA吃东西,
不好意思噢,要他请客,
听说是RM60++,
去BAR.B.Q PLAZA 之前~

其实我们只是好玩,
在那边烤东西罢了~
自恋照~

我们玩的超级开心~
应该是说说吃的超级开心~

吃完后,当然要来个大合照,


豪也跟着我们去,
他去买了个吉他~
有没有好像觉得我很酷呢?
我也觉得叻~(38=.=)


那天我们玩的很开心,
虽然没有买到什么东西,
但是我觉得一切都值得,
我们只在乎在一起,在乎过程,不在乎我们的收获~XD
晚安,这篇我用了3天的晚上才完成~
哈哈哈~应该说我贵人多事忙啊~

放多张照片~
这些照片一律没有Edit过~

终于写完了,
我都减着写了~
Haiz...
我们的回忆,我们的友谊。♥

No comments:

Post a Comment